زیر کلاسی از توابع تحلیلی چند ارز وابسته به عملگر دیفرانسیلی کسری توسعه یافته

thesis
abstract

باتوجه به اینکه عملگر دیفرانسیلی کسری یکی از عملگرهای مهمی است که امروزه در حل معادلات دیفرانسیل کاربرد دارد و در آنالیز مختلط در تعریف کلاسهای توابع چند ارز به کار می رود با در نظر گرفتن این عملگر و بر اساس مفهوم پیروی رده خاصی از توابع تحلیلی چند ارز بر دیسک واحد uتعریف شده و خواص هندسی این دسته مورد بررسی قرار می گیرد

similar resources

زیر کلاس خاصی از توابع چند ارز خوش ریخت وابسته به تابع فوق هندسی تعمیم یافته

دراین پایان نامه دو کلاس از توابع چند ارز خوش ریخت را با استفاده از عملگر خطی بخصوصی که در برگیرنده ی تابع فوق هندسی تعمیم یافته می باشد، تعریف نموده و خواص متنوع این رده از توابع را مورد بررسی قرار می دهیم. مفهوم همسایگی های توابع تحلیلی را برای این توابع توسیع داده و همچنین نتایج جالبی در رابطه با ضرب هادامارد توابع متعلق به یکی ازاین کلاس ها را بدست می آوریم.

زیر کلاسی از توابع همساز در ارتباط با توابع فوق هندسی تعمیم یافته رایت

در این پایان نامه ابتدا توابع همساز تک ارز و خواص هندسی آنها و بسط سری این توابع را مطالعه می کنیم . سپس با استفاده از حاصل ضرب پیچشی و تابع فوق هندسی تعمیم یافته رایت زی کلاس جدیدی از توابع تک ارز همساز تعریف می کنیم.سعی می شود در خصوص این کلاس خواص جالبی را از جمله کران ضرایب،نتایج شمولیت و خواص هندسی دیگری را اثبات کنیم.

15 صفحه اول

نتایج ساندویج برای کلاسهای خاصی از توابع چند ارز براساس عملگر سریواستاوا-اتیه

در این پایان نامه با استفاده از عملگر سریواستاوا-اتیّه کلاسهای خاصی از توابع چند ارز و تحلیلی بر دیسک واحد ‎ u ‎ تعریف می گردد و با استفاده از قضایای پیروی و نتایج مربوط به ساندویچ، خواص هندسی این کلاسها مورد بررسی قرار می گیرد .

15 صفحه اول

خواص محاطی زیر کلاسی ازتوابعp-ارز شامل عملگرهای خاص

با استفاده از روشهای پیروی دیفرانسیلی و تعریف کلاس های جدید از توابع p -ارز با استفاده از تابع فوق هندسی گاوس مرتبه های ستاره گونی و محدبی توابع موجود در این کلاس ها را بررسی کرده و روابط شمول را مورد بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

خواص زیر رده هایی از توابع تحلیلی

اگر خانواده تمام توابعی مانند(f(z که در دایره واحد تحلیلی،تک ارز،0 =(f(z و 1= (f(z را با s نمایش دهیم آنگاه خانواده s دارای خواص و کاربردهای منحصربه فردی می باشد. در این پایان نامه برای شروع ، کرانهایی برای نرم اعضای s و مشتق آنها حاصل شده است . در ادامه با معرفی زیر کلاسهایی از خانواده s مانند توابع ستاره گون ، ستاره گون از مرتبه a ،محدب ، محدب از مرتبه a،ستاره گون قوی ، ستاره گون قوی از مرتب...

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023